مجله تکین مال

مجله تکین مال

مجله تکین مال

مجله تکین مال

9 بهترین ماوس بی سیم سال 2020

9 بهترین ماوس بی سیم سال 2020

سردبیران ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند؛ در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روند بررسی ما کسب کنید. ما ممکن است کمیسیون مربوط به خریدهای انجام شده از لینک های منتخب خود را دریافت کنیم.

برداشتن یکی از بهترین ماوس های بی سیم راه طولانی را به سمت از بین بردن آن مار ترسیده از کابل ها که حتی از بهترین رایانه های رومیزی یا بهترین لپ تاپ های ویندوز جوانه زده است ، می برد. سبک زندگی بی سیم نه تنها راحت تر است بلکه قابل حمل نیز هست. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که موس فوق العاده خود را با خود به داخل مطب می برید ، یا حتی در تعطیلات ، پیچیدن بند ناف به دور یک تکه بزرگ از پلاستیک و الکترونیک سریع پیر می شود.

خوشبختانه ، بدون سیم بودن این روزها به معنای قربانی کردن دقیق یا مقابله با تأخیر ورودی نیست. ماوس هایی که در این لیست قرار داده ایم ، تمام مشخصات را مانند رده بندی بالای CPI و IPS برای انجام درست برادران سیمی آنها و همچنین ویژگی هایی مانند طول عمر باتری طولانی و یا طراحی ارگونومیک ورزش می کنند ، به طوری که دیگر هرگز آرزو نمی کنید. دوباره یک مدل کابل. حتی بهترین ، پیشرفته ترین سنسورها هم اکنون به نسخه های بی سیم ماوس های گل سرسبد سازنده برتر منتقل می شوند ، بنابراین قطع سیم دیگر به معنای بریدن گوشه ها نیست.

اگر در جستجوی ماوس بی سیم هستید ، Logitech MX Master 3 گزینه مناسبی برای استفاده خانگی و اداری است. وزن آن فقط 4.97 اونس است و مشخصات ارگونومیکی دارد ، بنابراین استفاده از آن برای روزهای طولانی کار راحت است. چرخ های پیمایش مرکز و انگشت شست ساخته شده از استیل ماشینکاری شده برای دوام و سبک است. ماوس شش دکمه دارد ، از جمله یکی می تواند دستورات مبتنی بر ژست را فعال کند و دیگری که چرخ پیمایش شما را از چرخ دستی به چرخش آزاد سوئیچ می کند. ماوس برای بسیاری از برنامه های مختلف دارای کنترل های خاص برنامه است ، از جمله: Adobe Photoshop و Premiere Pro ، Chrome ، Safari ، Microsoft Edge ، Microsoft Office و Final Cut Pro.

این نرم افزار با رایانه های مبتنی بر لینوکس ، ویندوز و MacOS سازگار است و با اتصال بلوتوث یا گیرنده USB به یک زمان به سه دستگاه وصل می شود. این کار باعث می شود عملکرد و انتقال فایل ها بین چندین رایانه آسان شود. لیزر Darkfield دارای حساسیت به 4000 DPI است تا بتواند تقریباً در هر سطحی از جمله شیشه ای به ضخامت چهار میلی متر ردیابی دقیق داشته باشد. باتری حداکثر 70 روز استفاده را با یک بار شارژ کامل به شما می دهد و فقط یک دقیقه زمان شارژ شما سه ساعت استفاده را می دهد. ایده آل برای زمانی که فراموش می کنید آن را یک شبه شارژ کنید و باید سریع کار کنید.

از نظر ارگونومیک ، یک ماوس خوب طراحی شده در طی دوره های طولانی استفاده راحتی و کارایی را فراهم می کند. به همین دلیل ما Logitech M510 را خیلی دوست داریم. ماوس به راحتی پشتیبانی می شود تا از دست و مچ دست خود پشتیبانی کند و در قسمت جانبی برای انگشت شست و صورتی رنگ دستگیره لاستیکی وجود دارد. متأسفانه ، دو دکمه سمت چپ ، کاربران آن را فقط به قسمتهای راست محدود می کند.

در مورد بهره وری ، می توانید کارهای میانبر را برای همه دکمه های آن تنظیم کنید تا انجام کارهایی مانند برنامه های سوئیچ ، باز کردن پنجره ها و زبانه ها آسان تر شود یا به صفحه کامل پرش کنید. این لیزر به آسانی در هر سطح (ردیف های آینه ای مانند شیشه ای) ردیابی می شود و Logitech ادعا می کند باتری با استفاده روزانه دو سال طول می کشد. اگر کاربر برق هستید ، خوشحال خواهید شد که می دانید که یونیت گیرنده Logitech از طریق USB وصل می شود و برای آزادسازی پورت های قبلی به شش دستگاه از جمله صفحه کلید وصل می شود.


راهنمای خرید ماوس بی سیم نهایی

ماوس کامپیوتر مانند فرمت دست شماست. این لوازم جانبی است که برای استفاده عمومی از کامپیوتر ضروری است و به شما کمک می کند کار ، بازی یا فقط با دقت و راحتی بیشتری در وب مرور کنید. در حالی که ماوس های سیمی اغلب به طور پیش فرض برای خریداران و متخصصان خانه نیستند ، ماوس های بی سیم به دلایل مختلف می توانند به همان اندازه مؤثر و راحت تر باشند.

بدیهی است که ماوس های بی سیم باعث از بین رفتن حواس پرتی و زحمت تارها می شوند. و از آنجا که از محدودیت سیم ها عاری هستند ، آنها نیز قابل حمل هستند. اگر از راه دور کار می کنید یا بین دفتر و روزهای گاه به گاه کار از روز خانه نوسان دارید ، یک موس بی سیم به آنجا می رود. و حتی اگر شما قصد دارید بمانید ، بسیاری از ماوس های بی سیم با گزینه های اتصال همراه هستند تا شما را در یک دستگاه اصلی تنظیم کنند و با سایر لوازم جانبی مانند صفحه کلید بی سیم کار کنند. همچنین می توانید اتصالات را به چند رایانه تنظیم کرده و بین دستگاه های مورد نظر حرکت کنید.

ماوس های بی سیم در سبک ها ، اندازه ها و محدوده قیمت های بسیاری قرار دارند. توصیه های موجود در لیست ما هم برای کاربران عمومی و هم برای خریداران با نیازهای خاص بیشتر جذاب است. در هنگام خرید چنین لوازم جانبی رایانه چیزهای زیادی در نظر گرفته شده است ، اما در اینجا چند نشانگر برای کمک به شما در شناسایی ویژگی های موس بی سیم وجود دارد که به شما امکان می دهد کار ، مرور و بازی را به صورت کارآمدتر انجام دهید.
سازگاری

ماوس های بی سیم فقط مخصوص کاربران رایانه شخصی نیستند ، اما معمولاً پیدا کردن انواع مدل های رایانه ای و ویندوز کمی ساده تر است. اگر به طور انحصاری یا علاوه بر رایانه شخصی با MacBook ، iPad یا Chromebook کار می کنید ، به سازگاری سیستم عامل توجه کنید. برخی از ماوس های بی سیم وجود دارند که قابلیت اتصال یکپارچه را در بین سیستم عامل ها فراهم می کنند و برخی از مدل های متقاطع بهترین ماوس ها برای مکینتاها هستند حتی اگر به این ترتیب به بازار عرضه نشوند.

در کنار انعطاف پذیری سیستم عامل ، برنامه ها و برنامه هایی را که بیشتر از آن استفاده می کنید و سطح کنترل مورد نظر خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر شما یک طراح گرافیک یا برنامه نویس هستید ، می توانید دستگاه هایی با تنظیمات خاص برنامه پیدا کنید تا به شما کمک کند سریع تر و آسان تر کار کنید. بسیاری از ماوس های بی سیم همچنین پیمایش انعطاف پذیر و سریع را ارائه می دهند تا به شما کمک کند سریع خطوط طولانی محتوا را مرور کنید. و اگر از چندین نمایشگر یا دستگاه استفاده می کنید ، برخی از ماوس های بی سیم امکان حرکت آسان و عقب و انتقال فایل را نیز می دهند. حتی اگر استفاده اصلی شما شامل فعالیت های مبتنی بر مرورگر باشد ، محصولات خاصی با کنترل های محور مرورگر برای ایجاد سریعتر تب و حرکت بین آنها همراه هستند.

اتصال

دو راه اصلی وجود دارد که ماوس های بی سیم با لپ تاپ یا رایانه شخصی خود ارتباط برقرار می کنند. متداول ترین آن از طریق گیرنده USB بی سیم است ، که معمولاً معمولاً به آن دانگل گفته می شود. این دستگاه های USB مینیاتوری هستند که نیاز به دسترسی به یکی از درگاه های USB Type-A دستگاه شما دارند و پس از نصب تقریباً نامرئی هستند. نمایه کوچک وصل کردن گیرنده USB را آسان می کند و هنوز هم بدون هیچ گونه دخالت به پورت های دیگر موجود در لپ تاپ شما دسترسی آسان دارد. هنگامی که با یک کلیک یا پیمایش بر روی ماوس ، عملی را انجام می دهید ، این فرمان با فرکانس بی سیم 2.4 گیگاهرتز به دستگاه شما ارسال می شود.

بیشتر ماوس های بی سیم با گیرنده USB دارای محفظه ای مفید در مکانی در دستگاه خود هستند تا در صورت عدم استفاده آداپتور را ذخیره کند. مدل هایی وجود دارد که این راحتی را ارائه نمی دهند ، بنابراین ، اگر اجناس کوچک را به راحتی جابجا کنید ، می تواند یک دلال باشد.
Logitech MX Anywhere 2S Review
البته ، اگر ترجیحاً با هیچ دانگل سر و صدا ندارید ، یک موس بی سیم بلوتوث می تواند ایده آل باشد. ماوس بلوتوث به جای برقراری ارتباط با گیرنده USB داخلی رایانه ، از فناوری فرکانس رادیویی متفاوتی استفاده می کند. به آنتن بلوتوث داخلی یا رایانه شخصی شما متصل می شود. فرایند راه اندازی و جفت شدن طولانی تر است و اتصال بلوتوث می تواند سهم نسبتاً خوبی از سکسکه را در مواقع از جمله افت اتصال یا عملکرد تنبل نشان دهد. اما سازگاری بیشتر پلتفرم با ماوس بلوتوث وجود دارد. اگر کاربر Mac هستید و درگاه USB Type-A را در اختیار ندارید ، ماوس بلوتوث یک راه حل بدون USB ارائه می دهد.

و اگر در آینده از Mac و PC استفاده می کنید یا در آینده ماشین ها و سیستم عامل ها را تغییر می دهید ، یک موس بی سیم با اتصال USB و بلوتوث می تواند به شما در پوشش دادن پایه های شما کمک کند.
حساسیت و سرعت

هیچ کس یک ماوس نازک و لاغر نمی خواهد ، اما همه این لوازم جانبی را به صورت متفاوتی کنترل می کنند. به طور کلی ، ماوس هایی که از فرکانس رادیویی USB استفاده می کنند ، سریعتر از ماوس هایی هستند که از طریق بلوتوث متصل می شوند - یعنی تأخیر یا تأخیر کمتری دارد. اما آنچه شما سریع یا کند می دانید برای شما فردی است. یک روش مفید برای یافتن ترکیب صحیح از دقت و سرعت ، مشاهده مشخصات مربوط به دقت دستگاه با حرکت است.
سنسور LED در مقابل لیزر

ماوس های مدرن از منبع نور برای حس حرکت در سطح استفاده می کنند. ماوس های نوری از نور LED به عنوان منبع نور استفاده می کنند و بهترین کار را روی یک ماوس یا سطح غیر شیشه ای انجام می دهند. ماوس های بی سیم با تکنولوژی سنسور LED اغلب از ماوس های لیزر مقرون به صرفه تر هستند و با رزولوشن 3000 CPI (تعداد در هر اینچ) به اوج خود می رسند. از طرف دیگر ماوس های لیزری به جای LED از لیزر استفاده می کنند. این نوع ماوس بی سیم در هر سطحی به خوبی کار می کند و از یک ماوس نوری گران تر است. قیمت بالاتر همراه با حساسیت بیشتر است ، زیرا این نوع موس دارای رزولوشن 6000 CPI یا بالاتر است.


Logitech M570
سفارشی سازی

سرعت پیمایش و تطبیق پذیری نیز می تواند سنجشی درمورد چگونگی قرار گیری ماوس بی سیم در تنظیمات خانه یا محل کار شما باشد. اکثر ماوس های بی سیم کنترل کافی از عملکرد پیمایش سریع یا کند را انجام می دهند - از طریق یک دکمه فیزیکی یا از طریق تنظیمات ماوس سیستم عامل شما. بسیاری از ماوس های بی سیم همچنین دارای ضامن یا دکمه ای هستند که به شما امکان می دهد سکوت کنید یا هر حرکت را با یک کلیک همراه مطابقت دهید. برخی از ماوس های بی سیم همچنین قابلیت پیمایش سریع را برای اسکن خطوط و خطوط محتوا را در مدت زمان دوم و همچنین پوشش حرکات جانبی به سمت دارند.

گذشته از کنترل پیمایش ، بسیاری از ماوس های بی سیم با دکمه های متعدد و قابل برنامه ریزی همراه هستند. از نرم افزار سازنده برای کنترل همه چیز از اعلان مربوط به برنامه ، کنترل حرکات برای جابجایی بین دسک تاپ و برنامه ها یا حتی تنظیم روشنایی RGB و نکات برجسته در خود دستگاه استفاده کنید.
ارگونومی

یکی از تأثیرات مخوف یک روز طولانی کار در رایانه ، گرفتگی دست است. ماوس مناسب دست شما نیست و یا یک طرح ارگونومیک ارائه نمی دهد می تواند صدمه بسیار بیشتری نسبت به خوبی داشته باشد.

رسیدن به بهترین طراحی برای دست شما یک تصمیم بسیار فردی است که ممکن است با برخی آزمایش و خطا همراه باشد. اما این به طور کلی مفید است که به دنبال نکاتی در مورد اندازه بزرگ ماوس و اینکه آیا این دست های کوچکتر مناسب است اگر این کاری است که شما با آن کار می کنید مفید باشد. حتی اگر می توانید یک ماوس را که خیلی کوچک یا بزرگ است ، عملی کنید ، ارزش خرید دستگاهی را ندارید که بی تحرک باشد یا باعث ناراحتی قابل پیشگیری شود.

تعداد دکمه ها را برای تنظیم و تنظیمات حساسیت در نظر بگیرید که می توانند روز کاری را آسان تر کنند. چرخ ها و پیست ها می توانند فشار روی انگشتان شما را کاهش دهند ، زیرا این امکان را برای استفاده از انواع دستگیره دارد. متوجه شوید که آیا بیشتر از یک چنگال پنجه یا روش کف دست صاف ترجیح می دهید یا اینکه استراحت انگشت شست برای شما مهم است.

اگر شکل سنتی ماوس برای شما مؤثر نیست ، ماوس عمودی را در نظر بگیرید که به گونه ای طراحی شده است که مچ دست و بازوی خود را در حالت خنثی و خنثی نگه داشته باشد. و اگر مبهم هستید و برای شما مهم است که بتوانید از هر دو دست یک مدل استفاده کنید ، به دنبال مدلهایی باشید که بتوانند به راحتی و به راحتی به عقب و جلو برگردند.

قابلیت حمل

اگر دست ریزه اندام ندارید ، یک ماوس بی سیم کوچکتر و قابل حمل می تواند قرعه کشی کمتر باشد. اما هرچه یک مدل ارگونومیک تر باشد ، با کنترل بیشتر دکمه ها و پیمایش بیشتر ، بزرگتر و حجیم تر خواهد بود. حتی اگر لهجه های طراحی مانع از پر شدن ماوس به راحتی در یک جیب باریک شوند ، ماوس های بی سیم معمولاً سبک هستند. می توان یک ماوس به اندازه کافی ارگونومیک و سبک را پیدا کرد که وزن آن به خوبی زیر یک پوند — و جایی در محدوده 5-8 اونس — وجود داشته باشد و به راحتی بتوانید هر روز از کار یا بسته کاری خود برای سفر استفاده کنید. اگر همیشه در حال حرکت هستید ، به نفع شماست که یک موس بی سیم را با یک گیرنده USB گیرنده USB در دستگاه یا دستگاهی که عملکرد Bluetooth را نیز ارائه می دهد ، پیدا کنید. در غیر این صورت ، ردیابی دانگل می تواند سبک شما را خراب کند.
عمر باتری

از آنجا که ماوس های بی سیم از رایانه یا لپ تاپ شما استفاده نمی کنند ، بسیاری از آنها برای کار باتری نیاز دارند. ماندگاری باتری Lackluster مشکلی در مورد ماوس های مدرن نیست. برخی از آنها یک ماه کامل تا چند ماه و حتی تا 2 سال در یک باتری AA تنها طول می کشد. برخی مدل ها گزینه های شارژ متناوب را جایگزین باتری فیزیکی دیگر از طریق سایر لوازم جانبی شارژ می کنند. اگر فضای لازم برای این نوع راه حل های شارژ (پد های شارژ و کابل ها) را دارید و دوست ندارید باتری در دست داشته باشید ، می تواند راحت تر و جذاب تر باشد.

Apple Magic Mouse 2
مارک ها / تولید کنندگان

اگر به دنبال یک ماوس همه کاره هستید که بتواند کار کند و بازی کند ، مارک های بسیاری وجود دارند که عملکرد کلی را در سیستم عامل ها ارائه می دهند. برای گیمرها ، طراحان و مهندسین نرم افزار ، برخی از این تولید کنندگان گزینه های بیشتری برای صحت و کنترل نسبت به سایرین ارائه می دهند.
Logitech

به راحتی می توان گفت که Logitech یک نیروگاه در بازار لوازم جانبی رایانه است. در کنار بسیاری از گزینه های سیمی ، این شرکت چندین مدل بی سیم مختلف را ارائه می دهد که تعدادی از آنها در جمع بندی ما قرار دارد.

بسیاری از مدل ها حدود 25 تا 30 دلار قیمت دارند و برای استفاده ساده از این لایحه متناسب هستند. برخی برای راحتی در پیمایش ساخته شده اند ، برخی دیگر برای قابلیت حمل و نقل ، و برخی حتی عملکرد بدون سر و صدا را ارائه می دهند. حتی بسیاری از مدل های چند دستگاهی کمتر از 50 دلار هستند ، در حالی که ابتکاری ترین گزینه ها بین 80 تا 100 دلار است. این ماوس های دارای سطح بالاتر ، مانند Logitech MX3 ، دارای ویژگی های جستجو شده از جمله لمس های ارگونومیک مانند trackballs و ساخت عمودی یا کنترل بسیار قابل تنظیم با تنظیمات مخصوص برنامه برای برنامه نویسی و نرم افزارهای خلاقانه مانند Adobe Photoshop و Final Cut Pro هستند. و اگر به دنبال یک ماوس مخصوص بازی هستید ، Logitech از مدل هایی مانند G502 LIGHTSPEED استفاده کرده است.
مایکروسافت

مارک مایکروسافت چند گزینه بی سیم را نیز ارائه می دهد ، از ماوس های بسیار ساده و فوق العاده جمع و جور که کمتر از 15 دلار قیمت دارند و یا سایر کسانی که از نظر زیبایی شناختی خوشایند تر و مینیمالیستی برای زیر 30 دلار هستند. ماوس Arc Touch حتی هنگامی که از قابلیت حمل بیشتر و منحنی استفاده نمی کند ، صاف شروع می شود و از انگشتان دست خود برای بازگرداندن جزئیاتی مانند سرعت پیمایش استفاده می کند. این همان فناوری لمسی است که در واکنش به شیپور خاموشی ها در تلفن هوشمند خود مشاهده می کنید.

چند مدل نیز وجود دارد که با استفاده از ارگونومی ساخته شده اند ، اما در مورد سفارشی سازی تنوع زیادی وجود ندارد. فقط چهار مدل بی سیم فعلی دکمه های قابل برنامه ریزی ، انعطاف پذیری پیمایش یا سازگاری MacOS را ارائه می دهند. و هیچ ماوس بی سیم برای بازی یا سایر برندهای تجاری وجود ندارد که بتوانند سنگین تر کار را برای افراد خلاق تحمل کنند.

تیغ

موس های Razer مخصوص بازی ساخته شده اند. گزینه های بی سیم بسیاری در مقایسه با محصولات سیمی آنها وجود ندارد - فقط چهار مورد - که شگفت آور نیست. از این گذشته ، ماوس های سیمی معمولاً از آنجا که کنترل و قابلیت اطمینان بیشتری دارند ، برای بازی ترجیح می دهند. اما تولیدکنندگان ماوس های بی سیم Razer با مشخصات و ویژگی هایی که گیمرها از آنها قدردانی می کنند ، از جمله سنسورهای نوری تا حداکثر 20،000 حساسیت DPI و سرعت ردیابی IPS تا 650 قیمت ارائه می دهند. و حتی یک مدل وجود دارد که از انرژی بی سیم کامل برای استفاده مداوم از طریق یک پد شارژ استفاده می کند.
SteelSeries

نام تجاری SteelSeries مورد اعتماد دیگری برای علاقه مندان به بازی است اما از نظر گزینه های ماوس بی سیم از Razer محدودتر است. تنها یک مدل بی سیم تنها وجود دارد ، Rival 650. در حالی که قرار است یک بار شارژ بیش از 24 ساعت باتری را تأمین کند ، این محصول همچنین می تواند به مدت 15 دقیقه سریع شارژ شود و 10 ساعت بازی چشمگیر را ارائه دهد. همچنین قابل تنظیم RGB است که می تواند برای علاقه مندان برای علاقه مندان به اضافه کردن فلاش به ایستگاه نبرد خود جذاب باشد.
تجهیزات جانبی

برخی از مارک های یاد شده همچنین معامله با لوازم جانبی را که باعث افزایش کارایی و راحتی ماوس ها می شود شیرین می کند. پدهای موس بازی هماهنگ با ماوس بازی برای فراهم کردن حرکات صاف ، کشش بیشتر در صورت تمایل کار می کنند و بدون مشکل عملکرد مانند پرش یا رها کردن بازی می کنید. برخی حتی با پشتیبانی از کلیک های دقیق تر ، عمر باتری را افزایش می دهند.

صحبت از عمر باتری ، اگر شما علاقه مند به استفاده مداوم از ماوس بی سیم خود هستید ، یک ماوس لیزر را در نظر بگیرید که با سیستم شارژ بی سیم سازگار باشد. برندهایی از جمله Logitech ، Corsair و Razer پد موس را ارائه می دهند که سطح مناسبی را برای بازی فراهم می کند و همچنین ماوس را به طور بی سیم در هر زمان بازی می کنید یا خیر.

یکی دیگر از لوازم جانبی منحصر به فرد که نام تجاری Logitech ارائه می دهد ، یک گیرنده USB یکپارچه است. این دانگل USB کوچکترین ساخته آنهاست و با هر محصول Logitech که همراه با گیرنده USB است سازگار است. بنابراین اگر شخصی را که موس شما با آن وارد کرده بود را جایگزین کنید ، این یک جایگزین آسان است. به علاوه ، با حداکثر شش دستگاه مختلف سازگار است ، به این معنی که می توانید چندین ماوس و صفحه کلید را از طریق این لوازم جانبی کوچک به یک رایانه وصل کنید.

نتیجه

همه نیازهای مختلفی از ماوس دارند ، اما اولویت های اصلی خرید باید در راحتی و کارآیی باشد ، به خصوص اگر از این محصول برای نیازهای ویژه مانند بازی ، برنامه نویسی یا ویرایش عکس استفاده می کنید. حتی مرور منظم وب نیاز به یک سطح نسبتاً راحت دارد. به مکان های دستی که از نظر شما طبیعی تر است و ویژگی هایی که استراحت بیشتری به شما می دهد ، فکر کنید - استراحت انگشت شست ، انعطاف پذیری در قسمت های مختلف ، حرکات پیمایش و دکمه های دسترسی سریع.

اتصال و عمر باتری از دیگر عناصر مهم در نظر گرفته شده است. اگر شما فقط کاربر Windows یا Mac هستید ، ممکن است نیازهای شما خاص تر باشد ، اما انعطاف پذیری با اتصال می تواند جایی برای تغییر تنظیمات کار یا جابجایی بین سیستم ها به شما بدهد. و وقتی آمارهایی مانند CPI ، IPS و عمر باتری پایین می آید ، لزوماً شماره جادویی وجود ندارد. مفید است که این آمار و ارقام را در کنار اولویت هایی مانند قابلیت حمل و سفارشی سازی برای یافتن یک ماوس بی سیم که به تمام روش های اصلی مورد نیاز شما ارائه می شود ، در خاطر داشته باشید.



8 بهترین ماوس سال 2020

8 بهترین ماوس سال 2020

Best Mouse


ماوس های رایانه ای می توانند برای مصارف مختلف طراحی شوند ، بنابراین مهمترین چیز این است که ماوس مناسبی را برای نیازهای خاص خود پیدا کنید. اگر به دنبال ماوس بازی هستید ، به ماوس نیاز دارید که دارای تاخیر کم باشد بنابراین احساس پاسخگو بودن می کند اما در دست شما احساس راحتی می کند. اگر به دنبال ماوس رایانه ای برای مطب هستید ، ارگونومی مهمترین خواهد بود زیرا می خواهید هر روز ساعت ها از آن استفاده کنید. برخی نیز ممکن است چیزهایی بی سیم را برای رهایی از کابل درهم و برهم ترجیح دهند. همه ماوس ها برای همان استفاده ساخته نمی شوند ، بنابراین حتماً بدانید که به دنبال چه چیزی هستید.

ما تاکنون بیش از 60 ماوس آزمایش کرده ایم و در زیر توصیه های ما برای خرید بهترین ماوس ها وجود دارد. اگر یک گیمر هستید ، به توصیه های ما در مورد بهترین ماوس بازی ، بهترین موس بازی بی سیم ، بهترین موس MMO و بهترین ماوس FPS مراجعه کنید.

Best Gaming Mouse: Razer Viper Ultimate

بهترین ماوس برای بازی هایی که تاکنون مورد بررسی قرار داده ایم Razer Viper Ultimate است. این ماوس بی سیم بسیار خوب ساخته شده است و شکل کم مشخصات آن برای کاربران گرفتن انگشت شگفت انگیز است. همچنین از یک ایستگاه شارژ براق نیز برخوردار است که دارای روشنایی RGB نیز هست. در بالای تنظیمات عملکرد دلخواه خود می توانید حوض و روشنایی ماوس را در نرم افزار Razer Synapse کنترل کنید.


از این ماوس نیز می توان به صورت سیمی استفاده کرد و هر دو اتصال دارای تأخیر با کلیک کم هستند. ماوس احساس پاسخگوئی می کند و وزن آن باید طرفداران بازی های FPS را خوشحال کند. همچنین یکی از بهترین توصیه های ما برای بهترین ماوس FPS به ویژه اگر به دنبال طراحی بی سیم هستید ، در نظر گرفته شده است. همچنین این ماوس دارای آخرین کابل Razer است که نسبت به مدل های قبلی به طور قابل توجهی سبک تر و ساخته شده است.


متأسفانه ، به دلیل وجود فرم بسیار کوچک ماوس ، ممکن است بهترین گزینه برای افرادی نباشد که دارای دستهای نسبتاً بزرگی هستند. اگر این مشخصات ماوس را دوست دارید اما چیزی را می خواهید که بهتر است برای گرفتن کف دست باشد ، به جای Razer Basilisk Ultimate به شکل ergo شکل بررسی کنید.


Wired Alternative: Razer DeathAdder V2

اگر ترجیح می دهید ماوس سیمی برای اتصال قابل اطمینان تری داشته باشید و از شکل کم مشخصات Razer Viper Ultimate دوست ندارید ، Razer DeathAdder V2 را بررسی کنید. این ممکن است دکمه های جانبی را در دو طرف ماوس ارائه ندهد و کمی سنگین تر باشد ، اما از طراحی مشابه با Razer DeathAdder مشهور اصلی برخوردار است. ماوس دارای آخرین سنسور Razer است که عملکرد شگفت انگیزی را ارائه می دهد و جدیدترین کابل را نیز دارد که بسیار سبک و انعطاف پذیر است. این یک ماوس راحت برای استفاده است ، به خصوص اگر از گرفتن کف دست یا پنجه استفاده می کنید. همچنین با نرم افزار Razer Synapse 3 سازگار است که امکان تنظیم نور و تنظیم عملکرد را فراهم می کند.


اگر طراحی بی سیم با شکل کم مشخصات را ترجیح می دهید ، به سراغ Viper Ultimate بروید ، اما اگر می خواهید یک موس سیمی با عملکرد عالی داشته باشید ، به جای آن به سراغ V2 بروید و در صورت تمایل می توانید به Razer Basilisk V2 نیز نگاهی بیندازید. ماوس به شکل باریک تر را ترجیح دهید.


Ultra-Light Gaming Alternative: Finalmouse Ultralight 2 - Cape Town

اگر به دنبال سبک ترین ماوس بازی هستید ، Finalmouse Ultralight 2 - کیپ تاون را بررسی کنید. این ممکن است یک طراحی بی سیم مانند Razer Viper Ultimate ارائه ندهد ، اما طراحی الگوی زنبوری آن باعث کاهش وزن آن می شود. همچنین ، اگرچه این ماوس بسیار کوچکی است که برای دست های کوچکتر مناسب تر است ، اما از دسته های لاتکس استفاده شده است که به شما امکان می دهد کمی شکل و اندازه ماوس را تغییر دهید. دارای کابل عالی ، سبک و انعطاف پذیر و تاخیر کم کلیک است. متأسفانه ، این ماوس یک نرم افزار اختصاصی ندارد ، اما یک شخص ثالث محبوب وجود دارد که امکان سفارشی سازی را فراهم می کند. علاوه بر این ، افت Finalmouse به پایان رسیده است و فقط می توانید از طریق فروشندگان شخص ثالث آن را پیدا کنید. پیدا کردن کار سختی نیست ، اما ممکن است برخی افراد قیمت فروش را خیلی بالا ببینند. می توانید از گزینه Glorious Model O برای گزینه ای مقرون به صرفه تر و راحت تر استفاده کنید و اگر ترجیح می دهید موش های شیب دار را برای یک طراحی ارگونومیک تر انتخاب کنید ، به سراغ مدل شکوه D بروید.


اگر می خواهید بهترین گزینه عملکردی را داشته باشید و دوست دارید تنظیمات خود را به دلخواه تنظیم کنید ، Razer wireless را دریافت کنید ، اما اگر سبک ترین ماوس بازی را می خواهید ، Finalmouse را دریافت کنید.


Best Office Mouse: Logitech MX Master 3

Logitech MX Master 3 بهترین ماوس برای استفاده در دفتر است که ما تاکنون آزمایش کرده ایم. این ماوس برای هر کسی که مجبور است کار خود را بر روی چندین دستگاه انجام دهد واقعاً ضروری است. اتصال بی سیم همه کاره این امکان را به شما می دهد تا از طریق گیرنده USB بی سیم آن و یا از طریق بلوتوث ، حداکثر سه دستگاه را جفت کنید و می توانید با یک دکمه در قسمت زیرین ماوس بین دستگاه های زوجی جابجا شوید. از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار است و روی باتری قابل شارژ داخلی کار می کند ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد نگه داشتن باتری های اضافی در اطراف نیست.


متأسفانه ، این ماوس فقط در نسخه سمت راست عرضه می شود ، بنابراین افراد چپ دست از خوش شانسی می روند. همچنین کمی در سمت بزرگ است و حمل و نقل آن را سخت تر می کند. استفاده از این ماوس فوق العاده راحت است ، زیرا دارای روکش لاتکس نرم و استراحت بزرگ است. به طور طبیعی ، افرادی که دست بزرگ دارند ، صرف نظر از گیره ای که استفاده می کنید ، مشکلی با استفاده از این ماوس نخواهند داشت ، اما همچنین باید برای دست های متوسط ​​مناسب باشد ، مخصوصاً برای افرادی که از کف دست یا پنجه استفاده می کنند. چرخ پیمایش عمودی افزایش یافته است ، اگرچه دکمه ای برای باز کردن قفل آن برای پیمایش نامحدود وجود دارد ، و همچنین یک چرخ پیمایش جانبی برای ، خوب ، پیمایش جانبی وجود دارد.


این ماوس در مجموع هشت دکمه دارد که شش تای آنها قابل برنامه ریزی است. این برد از CPI گسترده ای برخوردار است ، بنابراین می توانید آن را به سلیقه خود تنظیم کنید ، اما میزان رای گیری نسبتاً پایین است ، که می تواند حرکت مکان نما ماوس را کمی احساس تند و تیز کند. در آخر ، ماوس را می توان از طریق نرم افزار Logitech's Options که برای ویندوز و macOS در دسترس است سفارشی سازی کرد. به طور کلی ، اگر به یک ماوس راحت با ویژگی های چند وظیفه ای عالی نیاز دارید ، این مورد ارزشمند است.


Vertical Alternative: Logitech MX Vertical

اگر به دنبال یک ماوس عمودی هستید که می تواند به کاهش فشار مچ دست کمک کند ، Logitech MX Vertical را بررسی کنید. مانند Logitech MX Master 3 ، این ماوس بسیار سنگین است و برای مسافرت واقعاً مناسب نیست. با این حال ، به عنوان یک ماوس روزمره برای مطب ، عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین برای کاربران دست راست ساخته شده است و قرار دادن دکمه ماوس برای افرادی که دارای کف دست یا چنگال پنجه هستند مناسب تر است ، زیرا دستیابی به برخی از دکمه ها با استفاده از یک نوک انگشت دشوار خواهد بود. این گوشی با همان ویژگی های عالی چند وظیفه ای مانند دکمه های جفت شدن چند منظوره و قابل برنامه ریزی همراه است. با این حال ، چرخ پیمایش را نمی توان برای پیمایش نامحدود قفل کرد و هیچ چرخ پیمایی جانبی در آن وجود ندارد.


به طور کلی ، اگر به دکمه های بیشتر و چرخ پیمایش جانبی احتیاج دارید ، با MX Master 3 بروید ، اما اگر ماوس عمودی را ترجیح می دهید ، MX Vertical اگرچه با برخی سازش های جزئی ، انتخاب خوبی است.


Best MMO Mouse: Corsair Scimitar Pro RGB

Corsair Scimitar PRO RGB بهترین ماوس MMO است که تاکنون آزمایش کرده ایم. این ماوس اختصاصی MMO دارای یک پنل جانبی با فشار 12 دکمه در سمت چپ آن است که بسیار مناسب است که ورودی های بیشتری در نوک انگشتان شما داشته باشد. پنل نیز متحرک است ، بنابراین می توانید به راحتی آن را در راحت ترین حالت برای شما قرار دهید. این نیز یکی از ماوس های ساخته شده بهتر است که ما به لطف قاب آلومینیومی جامد و بدون قطعات سست آن مورد بررسی قرار داده ایم.


عملکرد حسگر آن با دامنه CPI بسیار گسترده شگفت انگیز است. همچنین می توانید با افزایش 1 در ، حساسیت درون نرم افزار را به راحتی تنظیم کنید ، و پیدا کردن تنظیمات مورد نظر خود را دقیق تر کنید. تأخیر کلیک آن نیز بسیار پائین است و ماوس احساس پاسخگوئی می کند. همه دکمه ها را می توان در داخل نرم افزار برنامه ریزی کرد که عالی است.


متأسفانه ، اگرچه این ماوس برای گرفتن کف دست مناسب تر است ، اما افرادی که دارای دست بسیار بزرگی هستند ، می توانند در راحتی راحت دچار مشکل شوند ، زیرا این موش بسیار کوتاه است. همچنین کابل بهترین نیست و می تواند کاملاً سفت و سخت باشد و بسیاری از لرزش ها را حفظ می کند. با این وجود ، این ماوس MMO به طرز شگفت انگیزی ساخته شده است و امکان جابجایی صفحه جانبی 12 دکمه‌ای لمس خوبی دارد.


Best Budget Mouse: Razer Viper Mini

بهترین ماوس بودجه ای که تاکنون آزمایش کرده ایم Razer Viper Mini است. این ماوس مانند نسخه مینی و سیمی از Razer Viper Ultimate است. این شکل یکسان است اما در بدنی قابل ملاحظه ای کوچکتر که باعث می شود نوک انگشتان آن را عالی کند. به طور قابل ملاحظه ای سبک تر است و تقریباً به اندازه بعضی از ماوس های بازی ultralight بدون داشتن الگوی لانه زنبوری برای کاهش وزن آن بسیار سبک است.


ممکن است عملکرد آن به اندازه Viper Ultimate خوب نباشد ، اما باز هم کاملاً شگفت انگیز است ، به خصوص برای قیمت. تأخیر کلیک آن بسیار کم است و ماوس بسیار پاسخگو احساس می کند. این نوار RGB زیبا و براق به نظر می رسد در پایین ماوس ، که می تواند در داخل نرم افزار Synapse تنظیم شود.


متأسفانه ، اگر فکر می کنید Ultimate برای دستان شما خیلی بزرگ است ، Mini حتی کوچکتر است و برای بسیاری از افراد مناسب نخواهد بود. توصیه می شود با استفاده از این ماوس از نوک انگشت استفاده کنید. در صعود ، یک کابل بسیار زیبا و سبک وزن دارد که هیچ گونه کششی را ایجاد نمی کند و پاهای آن خیلی خوب می درخشد و کنترل خوبی را ارائه می دهد.

Cheaper Alternative: Anker High Precision Gaming Mouse

اگر بودجه تنگ تری دارید و بهترین موشواره را زیر 25 دلار می خواهید ، سپس موس بازی Anker High Precision Gaming را دریافت کنید. ممکن است به اندازه Razer Viper Mini سبک نباشد ، اما هنوز هم با بودجه عملکرد خوبی برای گیمرها دارد. این ماوس همچنین دارای پنج دکمه جانبی است. آنها در یک طراحی قوس قرار دارند که در ابتدا می تواند عجیب باشد اما ورودی های اضافی مورد استقبال قرار می گیرند. بدن این موش بسیار بزرگ است و دارای یک استراحت شست راحت است ، به این معنی که ممکن است برای گرفتن یک کف دست بهتر باشد اما اندازه آن برای افرادی که دارای دست های کوچک هستند ، عالی نخواهد بود.


اگر مایلید هزینه بیشتری برای عملکرد بسیار بهتر بپردازید ، Razer را دریافت کنید ، اما اگر بودجه شما نسبتاً محدود است ، Anker عملکرد کلی عالی را ارائه می دهد.


نکات قابل توجه

Logitech G Pro Wireless: ماوس بازی بی سیم شگفت انگیز. کاملاً شبیه به Razer Viper Ultimate ، اما از انتخاب برتر بی سیم فاصله زیادی دارد.

    SteelSeries Rival 3: Rival 3 یک موس با بودجه بسیار خوب و جایگزین مناسبی برای Razer Viper Mini است.

    ASUS ROG Spatha: موس بازی بزرگی برای افرادی که دارای دست های بسیار بزرگ هستند ، اما بیشتر افراد آن را خیلی بزرگ و سنگین می دانند.

    Apple Magic Mouse 2: ماوس به لطف کش رفتن ، کنترل های لمسی بسیار مناسب برای کاربران macOS. انتخاب ارگونومیک ترین نیست.

    ماوس ماوس مایکروسافت: برای سفر شگفت انگیز است ، اگرچه طراحی آن برای نگهداری کاملاً بی دست و پا است و برای عادت کردن به زمان نیاز دارد.

    Microsoft Arc Mouse: موس بازی فوق العاده سبک. به اندازه Finalmouse Ultralight 2 سبک نیست ، اما ممکن است گزینه ای بهتر برای افراد با دست بزرگتر باشد. پیدا کردن آن با قیمت مناسب نیز آسان تر است.

    Cooler Master MM710: یک ماوس فوق العاده سبک بازی فوق العاده ، اما دارای کیفیت ساخت کیفیتی است که Gl Glame Model O از آن برخوردار نیست.

    Redragon M908: گزینه عالی بودجه با طرح دکمه 12 طرفه MMO. با این حال ، این احساس کمی ارزانتر از موش های Anker است و شکل بدن آن به طور غیرمعمول بزرگ است.

    Razer Naga Trinity: Naga Trinity یک ماوس بازی عالی و همه کاره است که دارای طرح بندی دکمه swappable برای بازی های مختلف است. با این حال ، سنسور آن به اندازه Basilisk جدید و DeathAdder V2 مناسب نیست.




نقد و بررسی مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W

نقد و بررسی مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W

مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W

همانطور که اشاره کردیم 22MP58VQ-W از پنل IPS استفاده می کند. به طور کلی مانیتورهای IPS ال جی کیفیت تصویر عالی و فوق العاده را ارائه می دهند و شما می توانید تصاویر راضحی را از هر زاویه ای تماشا کنید. مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه را ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد از تماشای تصاویر مورد علاقه خود لذت ببرید.

قابلیت های Flicker Safe و Reader Mode به شما کمک می کنند تا از چشمان خود در برابر نور آبی محافظت کنید و فشار به شبکیه چشم را کاهش می دهد. قابلیت Reader Mode  شرایط مطلوب برای مطالعه را فراهم می اورد و تنها با یک کلیک ماوس می توانید صفحه مانیتور خود را راحت تر بخوانید. ال جی با استفاده از این فناوری ها راحتی دید شما را به حداکثر رسانده است. علاوه بر اسن الگوریتم های اصلاح رنگ به افرادی که در دیدن رنگ ها دچار ضعف هستند کمک می کند تا رنگ ها را به صورت بهتری تماشا کنند.

نقد و بررسی مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W

مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W

قابلیت تقسیم صفحه به شما اجازه می دهد تا به صورت همزمان روی چند موضوع کار کنید. با استفاده از PIP Mode می توانید هنگام تماشای فیلم در پنجره ای شناور روی موضوع دیگری کار کنید. کنترل On-Screen و تنظیمات نمایشی از قبل تنظیم شده به شما این امکان را می دهد که با چند انتخاب ساده به راحتی تنظیمات مانیتور خود را پیکربندی کنید. شما می توانید میزان صدا، روشنایی، مدهای تصویری از قبل تنظیم شده، تقسیم صفحه و موارد دیگر را از طریق پنل On-Screen تنظیم کنید.

فناوری IPS عملکرد صفحه نمایش های کریستال مایع را متمایز می کند، زمان پاسخ را کوتاه می کند، تولید رنگ را بهبود می بخشد و کاربران می توانند صفحه نمایش را تقریبا از هر زاویه ای مشاهده کنند. گیمرها می توانند در صحنه های تاریک بازی دید خود را حفظ کنند. تثبیت کننده رنگ سیاه به طور خودکار تصاویر تاریک را تقویت می کند و باعث می شود این صحنه ها روشن تر به نظر برسند، حتی اگر دشمنان شما در تاریکی و سایه کمین کرده باشند شما می توانید به راحتی آنها را ببینید.

طراحی باریک و براق گنل از نقاط قوت دیگر مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W می باشد. کاهش عمق پنل باعث می شود که فضای کاری جمع و جورتری داشته باشید. این طراحی براق مانیتور با کیفیت ال جی توسط استند جدید ArcLine برجسته تر شده است. از قابلیت های دیگر این مانیتور ال جی می توان به مدت زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه ای، نرخ بروزرسانی 60 هرتزی، پشتیبانی از پورت های HDMI، DVI، خروجی هدفون، مصرف برق 20 واتی و وزن 2.9 کیلوگرمی آن اشاره کرد.

نقد و بررسی هارد اس اس دی سامسونگ مدل Samsung Evo 860

نقد و بررسی هارد اس اس دی سامسونگ مدل Samsung Evo 860

سامسونگ خط اصلی هارد های Evo SATA SSD خود را با هارد Evo 860 به روز کرده است. SSD جدید دارای عملکرد و استقامت بهتر است. این هارد دارای یک کنترلر جدید است و از فناوری هوشمند TurboWrite برای دستیابی به سرعت خواندن ۵۵۰ مگابیت در ثانیه و سرعت نوشتن ۵۳۰ مگابایت بر ثانیه استفاده می کند. هارد اس اس دی سامسونگ مدل Evo 860 دارای ظرفیت های ۲۵۰ گیگابایت تا ۴ ترابایت است که مدل آخر آن قیمت کمتری از EVO 850 (که در سال های گذشته عرضه شد) دارد.

هارد SSD Evo 860 سامسونگ

در نمایشگاه CES 2018 سامسونگ در کنار ۸۶۰ PRO هارد EVO 860 را معرفی کرد. هاردهای اس اس دی سری EVO برای نوت بوک ها و دسکتاپ ها در نظر گرفته شده است. در مقایسه با ۸۵۰ EVO هارد EVO 860 شش برابر عملکرد پایدار را ارائه می دهد و دارای سرعت خواندن ۵۵۰ مگابایت در ثانیه و سرعت نوشات ۵۲۰ مگابایت در ثانیه است.

همانند مدل قبلی خود، EVO 860 دارای ظرفیت حداکثر ۴ ترابایتی است. این دستگاه از حافظه فلش MLC 3D V-NAND سه بیتی استفاده می کند اما کنترلر آن به Samsung MJX بروزرسانی شده است و باعث می شود که یک ظرفیت خود و ارتقاء عملکرد را در نوت بوک های بسیار نازک داشته باشید. سامسونگ EVO 860 دارای گارانتی ۵ ساله می باشد. سامسونگ طراحی کلی  این هارد را مانند مدل های قبلی EVO (که دارای یک محفظه مشکی و با یک مربع خاکستری و نام برند سفید است) در نظر گرفته است.

نقد و بررسی هارد اس اس دی سامسونگ مدل Evo 860

 در طرف دیگر هارد می توانید برچسب بزرگی که اطلاعات مهمی مانند مدل، شماره سریال و همچنین ظرفیت را نشان می دهد را مشاهده کنید.

نقد و بررسی هارد اس اس دی سامسونگ مدل Evo 860

با باز کردن هارد می توانید شاهد کنترلر جدید MIX سامسونگ، حافظه فلش NAND و DRAM را که روی برد مدار چاپی قرار گرفته است را مشاهده کنید.

نقد و بررسی هارد اس اس دی سامسونگ مدل Evo 860 نقد و بررسی هارد اس اس دی سامسونگ مدل Evo 860

مشخصات هارد ۸۶۰ Evo

هارد SSD سامسونگ Evo 860 نسبت به ۸۵۰ EVO حداکثر ۸ برابر TBW بیشتری را ارائه می دهد که امکان ذخیره سازی و رندر کردن فیلم های ۴K حجیم و کار روی اطلاعات ۳D را فراهم می آورد و به شما حس امنیت انتقال می دهد. Samsung 860 EVO با فناوری V-NAND گارانتی ۵ ساله را ارائه می دهد. با استفاده از Evo 860 سامسونگ از ارتباط سریع تر و سازگاری بهتر در سیستم میزبان خود بهره مند شوید. الگوریتم ECC دوباره تعریف شده است و کنترلر جدید MJX سرعت بیشتری را ارائه می دهد و سازگاری لینوکس افزایش یافته است. از مشخصات مهم دیگر مشخصات هارد Evo 860 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرم فکتور

۲٫۵ اینچ

رابط کاربری

SATA: 6 Gbps

NAND

Samsung 3D V-NAND 3bit MLC

ظرفیت ها

۴TB, 2TB, 1TB, 500GB, 250GB

حافظه کش

۴GB LPDDR4 (4TB)

۲GB LPDDR4 (2TB)

۱GB LPDDR4 (1TB)

۵۱۲MB LPDDR4 (250/500GB)

کنترلر

Samsung MJX Controller

عملکرد

سرعت خواندن و نوشتن متوالی

Up to 550/520MB/s

سرعت خواندن و نوشتن تصادفی

Max. 98K IOPS / 90K IOPS

Device Sleep:

۲٫۶ mW for 1TB (Up to 8mW for 4TB)

مدیریت

Magician Software for SSD management

TBW

۴TB: 2,400 TBW

۲TB: 1,200 TBW

۱TB: 600 TBW

۵۰۰GB: 300 TBW

۲۵۰GB: 150 TBW

گارانتی

۵ years or up to 2,400 TBW


نقد و بررسی ماوس گیمینگ ای فورتک مدل X-710BK

 نقد و بررسی ماوس گیمینگ ای فورتک مدل X-710BK

آنچه باید در مورد ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل X-710BK بدانید!

علاوه بر دکمه های استاندارد چپ و راست  ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل X-710BK دارای سه دکمه اضافی است که می توانید با استفاده از آنها تنظیمات مورد نظر خود را برنامه ریزی کنید. چه بخواهید با استفاده از میانبر به منوی اسلحه ها وارد شوید یا یک چرخش اتوماتیک 180 درجه را برنامه ریزی کنید فرقی ندارد، حافظه  ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل X-710BK تمام تنظیمات شما را ذخیره می کند حتی اگر از آن در سیستم دیگری استفاده کنید. در قسمت وسط ماوس می توانید دکمه مورد نظر برای تنظیم DPI را پیدا کنید، این دکمه کنترل را ساده تر می کند، یک چراغ LED هم وجود دارد که تنظیمات فعلی ماوس شما را نشان می دهد.

نقد و بررسی ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل X-710BK

همچنین شما می توانید سرعت ماوس را از 125 تا 1000 هرتز تنظیم کنید، در بالاترین تنظیمات  ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل X-710BK به زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه دست پیدا می کند. اما هنگامی که با استفاده از دکمه، به زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه دست پیدا می کنید می توانید هر گونه تاخیر آنالوگی را در تنظیمات خود رد کنید و ترس از عدم موفقیت ماوس را هنگام مواجه با دشمنان از سر رد کنید. همچنین با وجود یک چرخ که به صورت 4 طرفه اسکرول افقی و عمودی را به صورت هوشمندانه انجام می دهد و با سرعت شتاب 30G/S ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل X-710BK سطح ایده آلی را برای ورود به نبرد دیجیتال به شما می دهد.

مشخصات  ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل X-710BK

  • برند A4Tech
  • مدل X-710BK
  • شتاب 30G/S
  • سرعت IPS – 75 اینچ در ثانیه
  • سرعت 125-250-500-1000 هرتز (1 میلی ثانیه)
  • سرعت زمان پاسخگویی کلیدهای ماوس 3 میلی ثانیه
  • حساسیت 100 تا 2000DPI در 5 سطح قابل تنظیم
  • میزان حساسیت پیش فرض 400-800-1200-1600-2000
  • دارای چراغ LED برای نمایش تنظیمات DPI
  • دارای ماکرو برای تنظیم دستورات و میانبرها
  • دارای 16K حافظه آنبرد برای ذخیره ماکروها
  • دارای 3 دکمه قابل برنامه ریزی
  • دارای چرخ با پیمایش عمودی و افقی
  • رابط USB

نتیجه گیری

ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل X-710BK یکی از ماوس های گیمینگی است که برای افرادی که دستان بزرگی دارند مناسب است. طراحی ارگونومی ماوس باعث می شود که گیمرها حتی در طول بازی های طولانی مدت خود احساس خستگی نکنند. برای استفاده از این ماوس کافیست کابل USB که دارای طول 1.8 متر است را به سیستم خود وصل کنید و حساست حداکثری 2000dpi آن لذت ببرید. نوع حسگر استفاده شده در ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل X-710BK اپتیکال بوده و تنها از 130 گرم وزن برخوردار است. با ماوس مخصوص بازی X-710BK به قلب دشمنان خود هجوم ببرید.