مجله تکین مال

مجله تکین مال

مجله تکین مال

مجله تکین مال

ضرورت خرید ماوس گیمینگ و بازی

ضرورت خرید ماوس گیمینگ و بازی

افراد گیمر که ساعات زیادی را صرف بازی می‌‌کنند، به ابزاری مانند ماوس گیمینگ و بازی نیاز دارند. چرا که ماوس عادی پاسخگوی ساعات طولانی بازی نخواهد بود و دستتان به سرعت دچار خستگی می‌‌شود. علاوه بر اینکه ممکن است باعث آسیب جسمی شوید، از بازی خود نیز لذت نخواهید برد. اگر نمی‌‌دانید که چه ماوس گیمینگ و بازی برای شما کاربردی‌‌تر است و می‌‌تواند سبب افزایش تسلط شما بر بازی شود، با ما همراه باشید تا به بررسی موارد و نکات مربوط به آن بپردازیم.

نکات مربوط به خرید ماوس گیمینگ و بازی

تنوع در طرح، شکل، برند موجود در بازار کمی انتخاب را سخت می‌‌کند. قیمت‌‌های بسیار متفاوت نیز شما را دچار شک می‌‌کند که ماوس گیمینگ و بازی که قیمت بالاتری را دارد را تهیه کنم یا قیمت‌‌های پایین‌‌تر نیز کارایی لازم را دارد؟ در ادامه به بیان این نکات می‌‌پردازیم:

اندازه و شکل

اندازه و شکل ماوس گیمینگ و بازی باید به گونه‌‌ای باشد که وقتی آن را در دست می‌‌گیرید کاملا با آن راحت باشید. اگر دستتان کوچک است و یا بزرگ اولین موردی که باید در نظر داشته باشید این است که اندازه‌‌ی آن متناسب با دستان شما باشد. اشکال جدید ماوس گیمینگ و بازی به گونه‌‌ای طراحی شده‌‌اند که به راحتی فضای داخلی دستتان را پُر می‌‌کند و کار کردن با آن‌‌ها راحتی بیشتری را به همراه دارد. سعی کنید مدلی را برای خرید انتخاب کنید که سری جدیدتری دارد.

پوشش کامل کف دست

نوک انگشتان، کف دست و پنجه شما باید به صورت کامل بر روی ماوس گیمینگ و بازی قرار بگیرد. طول و عرض را به صورت کامل بررسی کنید که با کف دست و طول انگشتان شما تناسب داشته باشد.

سیم دار یا بدون سیم

این مورد کاملا سلیقه‌‌ای می‌‌باشد. اکثر انواع ماوس گیمینگ و بازی دارای سیم هستند. مدل‌‌های سیم دار وزن کمتری به نسبت مدل‌‌های بدون سیم دارند. همچنین مدل‌‌های سیم دار ممکن است محدودیت در جابجایی را برایتان به همراه داشته باشد و مدل بدون سیم نیز عمر باتری و شتاب کمتری داشته باشد. لازم به ذکر است که سری‌‌های جدید ساخته شده تا حدی توانسته‌‌اند این موانع را رد کنند.

چپ دست یا راست دست

ماوس گیمینگ و بازی Ambidextrous برای افراد چپ دست و یا افرادی که با هر دو دست خود کار می‌‌کنند بسیار مناسب است. تقارن دو طرفه کمک می‌‌کند که به سادگی بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

سنسور: ماوس گیمینگ و بازی باید دارای سنسور مناسب باشد. سنسور به شما این امکان را می‌‌دهد که شتاب، سرعت عمل و دقت بیشتری را در بازی تجربه کنید.

توجه به نرم افزار ارائه شده در ماوس گیمینگ و بازی سبب می‌‌شود که بتوانید انتظارات خود را به صورت سفارشی رفع نمایید. تنظیمات سبب می‌‌شود تغییرات مورد نظر خود را بتوانید بر روی آن اعمال نمایید.

نورپردازی: از جمله مواردی است که صرفا برای زیبایی به کار رفته و تأثیری بر عملکرد ماوس گیمینگ و بازی ندارد. کاملا سلیقه‌‌ای بوده و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه نمی‌‌باشد.

با توجه به بالا بودن قیمت ماوس گیمینگ و بازی، سعی کنید از برندهای شناخته شده استفاده کنید. برندهای شناخته شده، تجارب خود را برای افزایش رضایت مشتری به کار گرفته اند و توانسته‌‌اند جایگاه خود را در رضایت مشتری حفظ کنند.

در این مطلب به بیان ضرورت خرید ماوس گیمینگ و بازی برای گیمرها پرداختیم. ابزاری کاربردی که می‌‌تواند علاوه بر افزایش تسلط بر بازی، میزان خستگی دست‌‌ها را به میزان بسیار زیادی کاهش دهد. در ادامه به بیان نکاتی پرداختیم که بتوانید انتخابی کاربردی و مناسب در بین تنوع موجود در بازار را تجربه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد